..::Slide Show Amsyar::..

Selasa, 11 November 2008

..:: Tahniah buat mama, baba dan semua::..

Assalamualaikum.., bertemu lagi kita pada kali ini.., harapan dan doa amsyar panjatkan agar kalian semua sihat sejahtera disamping insan tersayang.., amien..
Tanggal 22 Oktober 2008, hari rabu, bersamaan 23 Syawal 1429, Ayahanda dan Bonda amsyar dinobatkan sebagai graduan Al-Azhar As-Asyarif.

Bergaya tak yang tengah2 tuh.. itulah bakal graduan Al-Azhar juga.. InsyaAllah..
Kawan2 nak tahu apa prinsip hidup mama dan baba... Baba "Kegagalan orang yang berusaha adalah suatu kejayaan.." & Mama "Man jadda wajada"..
Kalau nak selami kedua-dua prinsip tersebut, ha..datanglah tanya sendiri..hehe..
Ha.. yang berbaju merah tue Makcik amsyar.. InsyAllah makcik pun bakal graduan juga, sekarang makcik menuntut di Mahaad Qiraat Mansurah.

Okey layanlah semua gambar kenangan di bawah:

Ha.. alhamdulillah pada konvo kali ini dimeriahkan dengan kehadiran Nazrie Johari(ex solo Raihan), sempatla amsyar, mama dan baba bergambar dengan beliau...
Sekian dulu untuk kenangan konvo kali ini.. InsyAllah seandainya diberi kesempatan, amsyar akan muatkan konvo kedua mama & baba.. sebelum berakhirnya potret kenangan ini.. amsyar, mama dan baba ingin merafaqkan syukur kehadrat Ilahi kerana telah mengurniakan kejayaan buat ayahanda dan bonda amsyar...

Wassalam.

Tiada ulasan: